Hoe kan ik op mijn gsm (Nokia N97) uitschakelen dat 'ie constant verbinding zoekt met het internet? Hij blijft het doen, ook als ik offline ben.

Vooral in het buitenland is het vervelend, dat als je maar een enkele keer je telefoon aanzet, de rekening direct verdubbelt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

bij je mobiele instellingen moet je gewoon de verkeerde gegevens invullen, dus onzin wachtwoord en gebruikersnaam en toegangspunt invullen.
Zo deed ik het altijd aangezien het niet echt uit te schakelen was op sommige toestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik het juist heb is Uw toestel eeen Android toestel: vandaar dat ik U deze app laat zien :

http://nl.appbrain.com/app/wifi-auto-reenabler/jp.sakira.wifireenabler

Hier kun je ZELF vrij simpel instellen of je al dan niet van Wifi gebruik wilt maken . Super handig !

(verwar deze app niet kijk naar de ontwikkelaar: Sakira )

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staan trouwens méér van deze soortgelijke widgets en app op dezelfde pagina.