hoe kan ik mijn telefoon laten geloven dat ik in een ander land woon?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
TurfGraver
3 jaar geleden
Je telefoon laten geloven?

Antwoorden (1)

Gebruik een VPN
ZoalsTunnelbear. Daar kan je aangeven vanuit welk land je de server wil gebruiken.
3 jaar geleden
Utrecht
3 jaar geleden
Het is niet je "telefoon laten geloven", maar met behulp van een VPN verander je de connectie met het internet. Je kan vaak instellen vanuit welk land je de server wil instellen. Daarmee lijkt het alsof je vanuit dat land aan het internetten bent. Het werkt heel goed als je bijv. apps wil installeren of websites bezoeken die alleen vanuit de USA benaderbaar zijn. Benieuwd waar de minnen voor zijn.
TurfGraver
3 jaar geleden
Dan "gelooft" de ander kant dat je ergens ander bent, niet je telefoon.
Utrecht
3 jaar geleden
Pfff. Semantisch geneuzel. Moet je de vraagsteller op afrekenen.
Niet degene die een eenvoudig antwoord probeert te geven.
TurfGraver
3 jaar geleden
Yep. Zie reacties.