Kan ik mijn oude vodafone simlockvrije sim gebruiken in een prepaid Nokia Lumia 520?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het gaat er om of je telefoon simlock vrij is.
Als dit het geval is, dan kunnen alle sim kaarten van alle merken er in.

Alleen moet je tegenwoordig opletten op het formaat van de simkaart. Een Nokia Kumia 520 gebruikt een micro-simkaart. Een kleinere dan een oude simkaart van een aantal jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel! Het gaat trouwens om een simlochvrij toestel. IK heb een heel oud simmetje, dus dat zal dan idd een micro moeten worden :(
Heb jij enig idee wat dat kost en wat de mogelijkheden zijn voor nummerbehoud enz.?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan je oude SIM-kaart knippen naar een microSIM. Dan hoef je geen nieuwe te kopen. Wel opletten dat als je perongeluk in het chipje knipt (dat oranje ding) dat je simkaart het dar niet meer doet. Hier een linkje: http://www.fixjeiphone.nl/iphone-algemeen/hoe-knip-ik-mijn-simkaart-in-een-micro-simkaart/