Hoe zet ik applicaties uit op mijn blackberry?

Ik ga een maand op vakantie en heb een bundel om te pingen en internetten in het buitenland. Dit is alleen wel 100mb per maand. Dus wil graag mijn applicaties zoals facebook en twitter uitzetten. Heeft iemand enig idee hoe dit moet zonder dat je je mail uitzet en ping?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat kunt U doen met een Task killer / Task Manager. . Verder blijkt het nog altijd een misverstand te zijn ...want pingen in het buitenland ( zeker een niet-EU land) kost net zo goed een hoger verbruik. Als ik U was ,ging ik een app als Data Monitor v1.8 for Blackberry installeren,zodat duidelijk af te lezen is ,hoe hoog / hoe laag Uw verbruik op een bepaald moment bedraagt.

http://www.bb-mobile.com/data-monitor-v1-8-for-blackberry/

Kijk heel goed of Uw toestel genoemd wordt,om mogelijke teleurstellingen te voorkomen. Helaas heeft U geen type Blackberry genoemd + het besturingssysteem,want als het een Android toestel betreft,is 3G Watchdog ideaal om exact elk verbruik,ontvangst,sms-verkeer af te lezen !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kost pingen ook geld omdat je in het buitenland bent. Twitter en facebook kun je gewoon uitloggen.. Ga even langs je provider en vraag het na..