Is er (gratis) GPS navigatie software voor een Nokia N96?

Mijn navigatie licentie is 20 juni verlopen, en mijn telefoon valt niet in aanmerking voor die gratis navigatie van Nokia (wat ik heel vreemd vind). Ik was op zoek naar een werkende licentie, maar deze kan ik niet vinden.

Is er andere navigatie software te krijgen die werkt via GPS (dus NIET via internet!)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je kan niet de Nokia Maps downloaden van de ovi store site?
Probeer het eens...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, daar ben ik nu mee bezig. Maar ik ben benieuwd of de navigatie dan ook werkt. De kaarten icm GPS werken altijd, maar de routeplanner sinds zondag niet meer. Ik hoop dat het nu wel werkt. Ik wacht af! Toch bedankt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben benieuwd. De kaarten kan je ophalen via de Ovi Suite of de Ovi maps applicatie.
Laat je het even weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is me tot nu toe nog niet gelukt. Ik moet voor navigatie een nieuwe licentie kopen. Is er bekend wanneer dit voor alle Nokia telefoons gratis wordt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, mij niet. Ik dacht dat het voor iedere nokia was. Maar kennelijk dus alleen voor nieuwe modellen om de verkoop beter te krijgen.
Ik heb dan geluk, het spijt me voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog niet voor iedere Nokia. Ik heb nu het lijstje voor me met de geschikte toestellen en daar staan er al weer wat meer bij dan afgelopen zondag. Dus waarschijnlijk zijn ze er mee bezig! Misschien krijg ik toch nog mijn geluk!

Antwoorden (1)

Geen ervaring mee maar dit kwam ik al eerder tegen;
http://we-travel.co.cc/joomla/

"Free navigation, 3D maps, voice guidance and tourist information always available on your java enabled mobile phone, without network connection"