Hoe kan mijn Samsung Galaxy S7 zo ijskoud aanvoelen als je het een poosje niet gebruikt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Dat komt omdat objecten de temperatuur aannemen van de ruimte waarin ze liggen? Als je 'm de hele tijd zou vasthouden dan is dat apparaatje zo'n 37 ℃ en voelt deze niet warm of koud aan, maar een huis is rond de 21℃ opgestookt en voelt alles wat kouder aan, dus ook je telefoon? Het is niet zo dat een Samsung actieve koeling heeft zoals een ingebouwd peltier element o.i.d. Ligt ie misschien in de buurt waar tocht van buiten komt? De metalen rand geleidt de warmte/koude heel goed, dus iets van een koele bries langs de telefoon kan het ijskoude gevoel verklaren?