Hoe kan ik een vergeten accessoire weer terug krijgen (bluethooth)?

Ik had mijn telefoon verbonden met mijn jbl koptelefoon. Ik klikte toen op vergeet accessoire perongeluk, maar nu weet ik niet meer hoe ik met dat accessoire (jbl koptelefoon) kan verbinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Over het algemeen lukt het door bluetooth aan te zetten op je telefoon, dan komt er een lijst met beschikbare apparaten, dáár zou het tussen moeten staan, denk aan merk vh apparaat oid. Geef, zodra je het weer teruggevonden hebt, dit apparaat meteen een andere naam, dit kan door er op te klikken zodra het in die lijst staat.