Waarom goedkoop? Je kan bij Lebara een gratis simkaart krijgen zonder beltegoed. En het andere antwoord dat je naar een turkse belwinkel moet is onzin,lebara kan je bv overal kopen. 10 euro beltegoed is 20 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je vraagt er een als verjaardagscadeau...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij kruidvat krijg je er eentje met 15 euro btg, als je 4 actieproducten (L'oreal, Garnier of Maybelline) koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een toko of een tukse winkel Daar koop je dan Layca of lebara voor 10 euro en dan heb je er ook nog beltegoed erbij .
En als het beltegoed op is dan kun je die gewoon kopen bij de tankstations en de ah en de toko`s en waar ze maar beltegoed verkopen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Tele2 kun je goedkoop sim only kaarten krijgen;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een simkaart kan je zo bestellen, je hebt er een bij mediamarkt voor ongeveer tussen de 5 en 10 euro.
Dit ligt echter ook aan de provider welke je wilt,
Goedkope prepaid providers zijn van de supermarktketen Aldi , en de Kruidvat