Hoe komt het dat ik altijd 'onbekend' bel terwijl ik deze functie uit heb staan?

Ik heb een Samsung G600 met provider Tele2.
Het probleem is dat ik altijd onbekend of privé bel, terwijl ik 'info beller tonen' gewoon aan heb staan.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn nummer gewoon weergegeven wordt als ik bel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wacht even, in je vraag staat hij uit en in je toelichting staat hij aan. Wat is het nu?

Antwoorden (1)

bellen met de klantenservice!

Tele2 heeft dan je CLIR in het netwerk uitstaan.

Calling Line Identification Restriction: de weergave van het telefoonnummer van de beller wordt tegengehouden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Morgen vanaf 08:00 uur de klantenservice bereikbaar via 0900-2411602 (lokaal tarief).