Kan ik mijn mobiele telefoon ook aansluiten op een vaste telefoon??

Ik heb voor mijn uitzet een vaste telefoon gekocht, nu leek het me leuk om mijn mobiele telefoon via die telefoon te laten lopen, dus als ik gebelt word op me mobiel dat die telefoon dan af gaat( zonder dat ik hem via mijn thuisnummer hoef door te schakelen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat gaat op een simpele manier niet lukken.
Een héél handige knutselaar zou er een apparaat voor kunnen maken, maar de vraag is of het alle moeite waard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor dat gaat helaas niet.