Mobieltje..

Ik zoek een mobiel met 5.0 camera. & nog een binnencamera erbij. En ik wil heel graag muziek luisteren en mijn mobiel tegelijk opladen. En het moet niet duurder zijn dan €250.- Welke mobieltje raad je aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen de telefoon of met een abo ?

Antwoorden (3)

Samsung Jet!

Ook net gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony Ericsson X10 Mini

Mooi klein toestelletje, wat echt heel veel kan.
Ik heb meteen een link voor je waar hij je €234,00 kost
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Jét zou ik niet aanraden, ik test telefoons voor GSM Helpdesk en de Samsung Jét is niet echt een super toestel.

Eerder werd hier ook de XPERIA X10 Mini genoemd, dit is zeker een aanrader, erg compact (net zoals als een creditcard, wellicht even wennen) maar ik raad je wel aan om dan ook een internetbundel erbij af te sluiten, omdat dit een Android toestel is. Android toestellen maken verbinding met het internet.
Mocht je dit niet willen, dan is de applicatie APNdroid een aanrader, die blokkeert de dataverbindingen.
Dat even over de X10 mini,
begin juli komt daarvan een variant met toetsenbord uit, de X10 Mini Pro, ook een super toestel, heb hem zelf al in handen gehad, en zou denken dat het niet lekker typt, maar het toetsenbord werkt super.

Als Android of internet sowieso niks lijkt voor je, dan is de Sony Ericsson Hazel misschien wel een leuk toestel voor je, alleen opladen en muziek luisteren tegelijk gaat niet, maar daar tegenover staat wel dat het toestel een zeer lange accuduur heeft. Ik heb hem momenteel als test-telefoon en ook de camera is goed presterend en het geluid uit de speaker is ook erg goed.

Succes!
En als je nog vragen hebt, hoor ik het wel :-)