Kosten de reclames bij gratis apps/spelletjes geld?

Maken de reclames van gratis spelletjes op een smartphone ongevraagd gebruik van een datanetwerk?
PS: ik heb geen internetabonnement

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja, de reclames komen binnen via een internetverbinding.
Dat is min of meer 'ongevraagd', maar voor het spelletje zelf heb je vrijwel altijd ook een internetverbinding nodig.
Als je Wifi hebt via wifi, anders via je mobiele verbinding.
Als je geen enkele verbinding hebt, kunnen er geen reclames worden vertoond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus dan kun je zonder internetverbinding wel spelletjes spelen, maar worden er geen reclames getoond, en maakt hij ook niet ongevraagd verbinding?