Waarom werken me apps op de sd kaart erg traag?

Wanneer ik apps van intern geheugen naar sd kaart plaats, werken die apps in een keer erg traag, wat is daar aan te doen? Me telefoon draait op Android 9.

4 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
LeonardN
4 jaar geleden
SD-kaartje zal dus trager zijn dan het interne geheugen.....
Je zou kunnen kijken of er snellere kaartjes op de markt zijn. Maar wellicht heeft dat geen zin als de interne kaartlezer gewoonweg niet sneller is.

Antwoorden (1)

Je kunt beter apps op intern opslag installeren,
omdat het intern geheugen veel betere weg heeft,
naar de cpu en ram van je telefoon.

Interne opslag: is een snelweg. ( full-duplex )
extra opslag via sd kaart: eenrichtingsweg weg ( half-duplex )

sd kaart is prima voor foto's en video's,
maar apps werkt niet geweldig.

Dus apps die lezen en schrijven tegelijk,
zullen echt traag werken op een sd kaart.
( en vaak lezen en schrijven verkort de levensduur van de sd )
Plaatje bij antwoord