Ik heb een samsung UGH 600 en wil via m'n usb connecten voor massaopslag. Dit werkt echter niet?

Ik heb al sofware ervoor geinstalleerd vanaf de originele site maar dit wil niet werken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

wordt je phone niet gevonden of de verwisselbare schijf niet?
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beide. als ik de usb erin steek krijg je meestal direct een venster voor massaopslag. ook als ik met het programmatje verbinding wil maken met mijn telefoon ziet hij het niet.
capthavoc
13 jaar geleden
probeer het eens op een ander pc ?
als het goed is moet de samsung zelf zonder de software in elk geval de opslag weergeven.
als dat daar ook niet gebeurd is of de kabel niet goed of d telefoon zelf probeer eens bleutooth ? als je dat op de pc hebt