heey ik heb een bb 9780 (2 weken oud ) en hij loopt telkens vasst al ik hem aan zet staat er app error 1603 wat moet ik nu doen ???

kan iemand helpen ?

Toegevoegd na 31 seconden:
ik bedoel app error 603

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Hi, Even gegoogled voor je en als je deze link aanklikt dan kom je op een (engels) forum en daar staat de oplossing voor je probleem! Suc6!!

supportforums.blackberry.com/../640785
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je eigen link al getest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, probeer het dan door naar google te gaan en in de balk : blackberry geeft app error 603, te typen. Bij de eerste hit vind je het antwoord.
Dit zou best wel eens 'n (werk)geheugenprobleem kunnen zijn. Zoals bekend gaat het razendsnel als het gaat om het updaten c.q. vernieuwen van de operation system software en daarom vermoed ik ,dat deze error daar een voortvloeisel van is.

Hopelijk lost dat al heel wat op ,maar als U dt heeft gedaan : vergeet dan het volgende niet:

*Let op: indien je een OS installeert die niet door jouw eigen provider officieel is gelanceerd, is het belangrijk dat je na het downloaden en installeren van het bestand op je PC het Vendor.xml bestand -dat voor iedere provider afzonderlijk bestemd is- verwijderd. Doe je dit niet, dan kan het zijn dat je toestel na het updaten niet of niet naar behoren werkt. Je vindt het Vendor.xml bestand in: C:\Program Files\Common Files\Research in Motion\AppLoader.

Dit laatste zou nú natuurlijk óók al bij Uw BB aan de hand kunnen zijn.

Groet:Zoekertje