Mijn mobiel (Samsung chat) laad niet meer op. Wat kan ik hieraan doen?

Mijn mobiel wil sinds gisteravond niet meer opladen. Ik heb de oplader al in een ander stopcontact gedaan en mijn mobiel heb ik opnieuw opgestart, maar die dingen werken niet. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het ding via een usb stekkertje opgeladen wordt zou je hem op een usb poort van je computer aan kunnen sluiten.
Probeer anders een andere (compatibele!) lader, van een vriend of buur.
Als je weet of het aan de lader ligt kun je een nieuwe lader kopen, anders zou een defecte batterij nog een optie kunnen zijn.

Het beste antwoord

Als je zeker weet dat het niet aan de lader ligt, dan zal het waarschijnlijk je accu (batterij) zijn. Als je nog garantie op je mobiel hebt, dan snel terug naar de winkel natuurlijk, maar het klinkt mij meer als "batterij moe" in de oren.