Mijn mobiel blijft hangen op het ''samsung begin scherm'', hoe dit te verhelpen?

Ik heb een Samsung gio, hij heeft het altijd goed gedaan maar tot voor kort blijft hij hangen op het scherm waarop staat samsung. Ik heb hem al geprobeerd opnieuw op te starten maar er gebeurt helemaal niks meer. Ik heb verder geen verstand van geheugenkaarten enzo dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de firmware geprobeerd te updaten ? het kan zijn dat hij hierdoor niet meer goed werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe moet ik dat doen dan? Ik kan niet meer naar de instellingen ofzo aangezien hij blijft hangen op het laadscherm..

Antwoorden (1)

Batterij eruit, ff wachten, batterij erin en weet opstarten.