Wat is een goed en goedkoop abonnement voor een Black Berry?

Gratis telefoon, sms en ping heel belangrijk, zelf bellen niet. Liefst met een lage abonnementsprijs, ook na de introductiemaanden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar voor sms en ping heb je echt geen blackberry nodig hoor,
gratis berichten kan je ook versturen via whatsapp op goedkoperen en zelfs nog betere telefoons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om onderling pingen met vrienden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijna iedereen met een smartphone heeft whatsapp.
met whatsapp kan je met veel meer mensen praten dan met ping, aangezien de blackberry steeds minder populair wordt.
Utrecht
12 jaar geleden
Pas op!
Er zijn wel eens problemen met blackberries:
http://www.youtube.com/watch?v=RVQNGXFVwPc

Het beste antwoord

Op deze site staan veel goedkope abonnementen. Er staan een blackberry curve 9300 maar wel met weinig sms + bel minuten. Maar die site kan je zeker gebruiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In totaal ben je het goedkoopst uit merrt een curve en dan een only sim nemen zoals van bijv die reclames van simpel.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan kun je toch niet pingen?
ik heb zelf een internet kaart, dan moet je zelf wel de blackberry erbij kopen, maar voor de rest ben je wel het goedkoopst uit!