Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

telefoon verbind niet meer met wifi, hoe kan ik dat verhelpen?

hallo, ik heb al een tijdje mijn Samsung A8. Nooit problemen tot nu. De wifi werkt niet. ik heb het probleem niet alleen thuis maar ook gewoon op andere plekken en zelfs op iemands hotspot. er staat dat hij is verbonden met het wifi netwerk maar er staat ook 'internet missch niet beschikb' ik heb al geprobeerd om het netwerk te vergeten maar hij doet het dan ook niet. Het enige wat werkt is mijn toestel opnieuw opstarten. maar dan doet hij het zo 2 minuten en dan komt er weer een uitroepteken bij het logo. erg frustrerend en niet zo goed voor m'n mbs. Weet iemand misschien raad?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Bij het herstarten worden alle onderdelen van het toestel ook opnieuw aangezet. In je telefoon zit een netwerkontvanger die je internet regelt.
Waarschijnlijk is er iets mis met deze ontvanger.
Ik denk dat het het verstandigste is om naar een reparateur te gaan en kijken of hij deze ontvanger kan verwisselen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb iets dergelijks gehad met mijn iphone, heb de iphone toen helemaal gewist en terrug gezet naar de standaard instellingen, updates uitgevoerd en probleem was verholpen.
Misschien kun jij dit ook eens doen met je samsung.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding