Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een motorola v220 simlock vrij zonder simkaart, bij provider orange nu deze niet meer bestaat?

Ik heb een motorola V220, met een simlock van orange. Deze wil ik er graag af hebben, maar het telefoonnummer dat ik daarvoor vind op internet bestaat niet meer. (0628500777) waarschijnlijk is dit omdat de provider niet meer bestaat.. Ik heb de simkaart ook niet meer, en het telefoonnummer weet ik ook niet maar (het kunnen er meerdere zijn) Hoe kan ik mijn telefoon nu toch simlockvrij maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt contact opnemen met T-mobile, zij maken nog steeds door orange geleverde toestellen simlock vrij. Gewoon even de Klantenservice bellen en de situatie uitleggen dan kunnen ze je daar verder helpen. Als je 0800 7112 belt, is het ook nog gratis. Op zaterdag vanaf half negen te bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

Hier bij ons in de stad staat er vaak een kraam op de markt die een toestel voor 5 of 10 euro simlockvrij maakt. Of vraag eens in een telefoonwinkel of ze het kunnen of weten waar je het in de buurt kan laten doen.
Een simkaart is hiervoor niet nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding