Kan je, als je je internet op je Blackberry uitzet, wel smsjes ontvangen en sturen en mensen bellen of gebeld worden?

Ik was namelijk pas in Frankrijk en was met een groep met mensen die allemaal een Blackberry hebben. We hebben het internet toen allemaal uitgezet, en niemand kon toen gebeld worden of sms-en. Smsjes versturen of iemand bellen ging volgens mij ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je mobiel netwerk uitzet kun je inderdaad ook niet meer bellen enz dus wat je zegt klopt. Wat je zou moeten doen is te kiezen voor opties mobiel netwerk en dan gegevensservice en roaming uit zetten. Dan heb je geen internet meer maar kun je nog wel bellen en sms-en. Mobiel netwerk moet dan wel aangevinkt blijven staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is onzin, je kunt blijven bellen en sms'en ongeacht je internet hebt of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou moeten kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja want sms en bellen gaat niet via internet tenzij je Wats up gebruikt
Of ping maar. Maar van gewoon sms'en nee hoor dan kan je internet gewoon uit!!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon bellen en sms'en terwijl je internet hebt uitgezet. Maar je kan niet pingen of What's-appen omdat dat via 3G (internet) gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is allemaal afzondelijk van internet internet is een appart signaal dat je bb of iPhone 4 ontvangt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, want als je internet uitzet kan je nietmeer pingen en whatsappen enzovoort
Maar voor bellen en smsen heb je verbinding nodig, maar niet internetverbinding
Dit staat los van elkaar, dus je zou gewoon moeten kunnen smsen bellen en gesmst enz. kunnen worden