Hoe kan ik verwijderde sms berichten (nooit gelezen) terughalen op mijn samsung s7?

Sms berichten verwijderd zonder te lezen. Nu spijt. Hoe kan ik deze alsnog herstellen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K
Amadea
4 jaar geleden
Als je nog weet wie ze op welke data aan jou verzonden heeft kun je die persoon vragen of hij/zij ze bewaard heeft en jou opnieuw kunt toezenden.

Antwoorden (1)

Het spijt me voor je, maar verwijderde SMS'jes kun je in principe niet meer terug halen. Alleen al je meteen na het verwijderen de telefoon niet meer gebruikt hebt is er een kleine kans dat de data nog niet geheel is overschreven. In dat geval kunnen specialistische bedrijven met specialistische software misschien iets voor je doen.