Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen als Google Maps start met het zoeken naar beste route van een bestemming waar ik niet heen wil?

Elke keer als ik Google maps opstart (Samsung S4, Android) dan gaat hij "beste route zoeken" naar een bestemming waar ik ooit geweest ben (telkens deze bestemming). Ik wil er niet meer naar toe maar het duurt een seconde of 20 voor hij een route gevonden heeft alvorens ik de bestemming kan aanpassen. Ik krijg dit met geen mogelijkheid weg. Ook snelwegen vermijden blijft aan staan...

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K
paulus811
4 jaar geleden
Heb je de cookies al verwijderd? Daarin staat vaak de bewaarde info in van bezochte websites.
paulus811
4 jaar geleden
O sorry, mobiele telefoon.....Cache geheugen wissen wellicht?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan via de instellingen alle apps (applicaties) bekijken. Tussen deze apps zal ook Google Maps staan. Als je hierop klikt, zie je wat gegevens zoals grootte en naam. Er zijn ook twee knoppen. 1 daarvan heet iets als gegevens wissen. Als je hierop klikt, worden alle instellingen en gegevens die je ooit zelf hebt ingetypt, verwijderd.
Houd er wel rekening mee dat dan de app weer vanaf 0 begint. De app wordt dan eigenlijk gereset
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding