Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik batterijbesparingsmode uit op samsung S5?

Hai, ik zat laatst op mijn Samsung S5. Ik had nog maar 10 procent, dus ik dacht: '' He slim! Zet ff die batterij besparingsmode aan ''. Geen idee of het echt zo heet, maar ik ben dan weer zon oen om niet te lezen wat er staat en dan zomaar op OK te klikken. Vervolgens was alles zwart en kan ik geen apps meer openen, ik kan nog wel: Opstarten ( Heel langzaam ), en normaal inloggen, alle tekentjes van Wifi enzo stonden wel allemaal boven in, ik kan ook nog op dat knopje links onderin tikken en dan krijg ik in beeld: Geen recente apps. Ik krijg geen meldingen van berichten enzo. Ik kan nog ( Als enige ) Instellingen openen, maar dat was maar een klein gedeelte van die app. Ik kon alleen maar dingen instellen zoals Wifi. Dus kan ik het niet meer uitschakelen denk ik, iemand tips???? Hulp pleasss

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt het als volgt uitschakelen:
Ga naar Settings -> Device maintenance -> Battery
Daar staat 'Power saving mode' waarschijnlijk op max, verander dit naar off. Nu gaat je telefoon weer terug in normale modus.

Als je je telefoon in een andere taal hent, heten deze menu's natuurlijk iets anders, maar het moet te vinden zijn.
Op mijn telefoon staat trouwens ook een Power saving icoontje om het makkelijk aan en uit te zetten in het menu dat verschijnt als je helemaal bovenaan naar beneden veegt (waar je ook wifi en data aan en uit kan zetten). Misschien staat het daar ook tussen bij jou.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 27 maart 2019 06:25: tekst
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding