Als ik een simkaart in mijn Nokia N70 stop staat er telefoon is offline? Hoe verhelp ik dit?

Ik wil namelijk de unlock code invoeren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dan staat het 'offline-profiel' aan. Ga naar instellingen en kies het profiel 'Algemeen'.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik dat doe dan staat er SIM KAART PLAATSEN. terwijl er gewoon een simkaart inzit? hoe kan ik dan ooit unlocken?
AWM
13 jaar geleden
Het kan zijn dat er een simlock op je telefoon zit, dan wil ie alleen werken met één merk simkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja van t-mobile.en die heb ik erin gedaan. dus ik snap het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet ik de firmware misschien niet updaten omdat hij een paar jaar in de kast gelegen heeft?
AWM
13 jaar geleden
Nee, dat mag niets uitmaken. Voorlopig verdenk ik je SIM-kaart (maak de kontaktjes eens schoon met een gummetje) of de kontaktjes van je SIM-kaarthouder. Even hard blazen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al verschillende simkaarten van T-mobile geprobeerd. ik zal dalijk eens testen met het gummetje. bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net de contacten schoongemaakt met een gummetje maar dat wil niet deren?