samsung galaxy s3, hoe komt het dat mijn telefoon steeds vastloopt en bij het opnieuw starten mijn batterij leeg is?

Het probleem.
Ik heb nu een jaar mijn telefoon, en pas gebeurde het 1 keer dat mijn telefoon vastliep. Niks aan de hand dacht ik alleen toen ik mijn telefoon opnieuw startte was mijn batterij nog maar 1% dit terwijl het hiervoor 80% was. Dit probleem gebeurt tegenwoordig steeds vaker en zo heb ik nu vaak dat ik de gehele dag moet doorbrengen met maar 1%. Het ligt niet aan een bepaalde app want het gebeurt continu. Weet iemand hoe ik dit vastlopen kan tegengaan?
Ik heb al 2 virusscans op mijn apparaat gedownload, deze geven bijde aan dat er geen virus op mijn apparaat zit. Verder heb ik ook mijn gehele cache gewist dit las ik op het internet maar heeft niet geholpen. Ook het opnieuw opstarten van het apparaat maakt geen verschil.

Toegevoegd na 7 minuten:
Zie foto voor een zeer duidelijke weergave van het probleem. Het omhoog schieten gebeurt als ik me telefoon in de oplader doe.

Toegevoegd na 7 minuten:
zie foto voor een duidelijke weergave van het probleem. Het moment dat de lijn weer omhoog schiet is ook het moment dat ik de oplader in de telefoon doe.

Toegevoegd na 9 minuten:
zie foto voor een duidelijke weergave van het probleem. Het moment dat de lijn weer omhoog schiet is ook het moment dat ik de oplader in de telefoon doe.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Wat je zou kunnen doen is een reset naar fabrieksinstellingen. Wel eerst een backup maken van je foto's en documenten natuurlijk. Je zegt dat de apps geen probleem zijn maar eenmaal geinstalleerd kan een app het probleem al hebben aangericht. En lang niet alle virussen worden op mobiele telefoons herkent. Met een factory reset los je elk probleem met apps op. Als er iets met je batterij aan de hand is kom je daar het snelst achter door er even een te lenen en te zien of het dan beter gaat. Mocht een factory reset en een ander batterij (en oplader) niet helpen dan moet je telefoon naar de fabrikant terug vrees ik.