Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik bij Apple Store nieuwe toestel krijgen?

Ik heb een probleem. Mijn toestel iPhone7 ondervind software problemen waardoor icloud reservekopie niet werkt. Soms loopt de telefoon dusdanig vast dat ik er gek van word. Nou heb ik zaterdagmiddag een afspraak bij Apple Store Amsterdam en ben ik benieuwd wat me daar te wachten staat. Mijn toestel valt onder de garantie van Apple, dus kan ik dan ook een nieuwe iphone7 krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Duidelijk. Maar ik kan ook geen reservekopie maken via iTunes. Is het niet mogelijk dat ze daar een reservekopie ervan maken?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik had een iPhone 7die problemen had met verbinden op 3G het toestel was net 4 maanden oud ik heb toen een nieuw toestel gekregen maar het probleem bestaat nog steeds met mijn 3G

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ze gaan hem eerst proberen te maken, wat ze waarschijnlijk wel lukken. Als het probleem door hun komt en ze kunnen het niet oplossen, heb je recht op een nieuw toestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding