Is het mogelijk een andere skin op TochFlo te zetten?

Is het mogelijk een andere skin opTouchFlo te zetten?

Ik heb een HTC touch diamond van vodafone. Hier staat een (Witte) TouchFlo op. Deze wil ik graag in zwart veranderen.
Ik kan er geen andere ROM op zetten.

Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Kan, of wil je er geen andere rom op zetten?

Je moet er eerst voor zorgen dat je toestel hard -en- soft SPL heeft. Dit heft de blokkade van het flashen op.

Vervolgens kun je een gewenste rom installeren.

Meer informatie vind je hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416211

Oja, je bent zelf verantwoordelijk voor je daden! Je kunt namelijk op deze manier je telefoon makkelijk omtoveren tot een dure baksteen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het nou juist, het risico dat eraan zit. Ik ben op zoek naar een (zwarte) skin voor touchflo. In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige antwoord. +10 voor de moeite !!