Wat voor een lader heeft een Xperia Z2?

Ik ben sinds kort mijn lader van mijn Sony Xperia Z2 kwijt. Ik heb eerder gelezen dat je niet zomaar een universele USB-lader kan gebruiken voor elk apparaat. Dus om mijn accuprestaties op niveau te houden vroeg ik mij af wat voor lader de originele lader is van de Sony Xpera Z2. Ik weet dat je vast zal denken, zoek het even op op google, maar ik kwam meer reclame tegen dan precieze specificaties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Wat voor een lader heeft een Xperia Z2?

Een Xperia Z2 heeft een hele speciale lader, genaamd microUSB-lader. De U in USB betekent Universeel, dat betekent dat elke lader met die eigenschap er op gebruikt kan worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is helemaal niks speciaals aan die lader hoor. De micro USB aansluiting is waar de EU op aanstuurt. Zelfs Apple zal er misschien uiteindelijk aan moeten geloven. Als je nu een smartphone koopt (geen Apple) zit er gewoon een microUSB aansluiting op.