Als je LG niet draait op Android of Windows Mobile heb je een featurephone die Java apps kan draaien (beperkt). Hier kan je voor terecht bij http://www.getjar.com/.

Anders heb je een Market of Store waar je apps kan downloaden.

Let op: niet alle apps van getjar werken even goed, om maar niet te zeggen dat veel van hun apps niet op jouw toestel werken, zelfs als ze beweren van wel. Je hebt een LG, dat zijn geen telefoons om honderden apps op kwijt te kunnen. wou je dat wel, dan kon je beter een Samsung of HTC kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke maar ik wil een spel maar ik heb er geneen