Kan ik een gratis NFC simkaart krijgen met Hollandsnieuwe?

Ik heb een telefoon met abonnement van Hollandsnieuwe gekocht, en las vandaag iets over NFC, een manier om je telefoon als pas te gebruiken. Lijkt me erg leuk.. Ik heb mn LG G4 dus van Hollandsnieuwe, maar als ik naar 'toegangspunten' bij m'n mobiele gegevens info ga, staat er alleen een Vodafone toegangspunt (live.vodafone.com). Betekent dit dan dat ik een gratis NFC Sim kaart kan krijgen? En zo ja, waar kan ik dat aanvragen?
Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
NFC zit toch in je telefoon. Toch niet in je simkaart.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb het even opgezocht. In de LG G4 zit NFC. Dus even bij je instellingen zieken hoe je dit aan kunt zetten.
ronron1212
6 jaar geleden
FC staat voor Near Field Communication. Dit is een techniek waarmee contactloos en op een veilige manier data kan worden verzonden. NFC wordt op steeds meer manieren gebruikt, bijvoorbeeld in bankpassen en ov-chipkaarten. De NFC SIM-kaart is een speciale SIM-kaart die deze techniek ondersteunt voor uw mobiele toestel.
ronron1212
6 jaar geleden
@Vics https://tweakers.net/nieuws/107414/kpn-verstrekt-nfc-simkaarten-aan-klanten-voor-mobiel-betalen-rabobank.html

Antwoorden (1)

NFC zit niet in je simkaart, maar in je telefoon, dus je kijkt op de verkeerd plek. Meestal heb je een NFC icoontje in bovenbalk. Hiermee kun je NFC aan en uitzetten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
FC staat voor Near Field Communication. Dit is een techniek waarmee contactloos en op een veilige manier data kan worden verzonden. NFC wordt op steeds meer manieren gebruikt, bijvoorbeeld in bankpassen en ov-chipkaarten. De NFC SIM-kaart is een speciale SIM-kaart die deze techniek ondersteunt voor uw mobiele toestel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet dat ik NFC op mijn mobiel heb zitten, maar kan ik dan gewoon een app downloaden en dan mijn OV chipkaart op mijn mobiel zetten zeg maar? En zo ja, welke app?
ronron1212
6 jaar geleden
@carsrac https://tweakers.net/nieuws/107414/kpn-verstrekt-nfc-simkaarten-aan-klanten-voor-mobiel-betalen-rabobank.html