hoe kan ik mijn telefoon weer in als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

Ik heb een Samsung Galaxy j1 (android) ik weet mijn wachtwoord niet meer die ik had ingesteld niet de pukcode, maar het normale wachtwoord zoals een patroon alleen heb ik met cijfers.
Weet iemand hoe ik weer in mijn telefoon kan zonder alles te wissen?
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
5.4K

Het beste antwoord

Je kunt naar: https://www.google.com/android/devicemanager en daar het toestel vergrendelen en daarna weer ontgrendelen, hierbij heb je een grace periode waarin je in het toestel kan(om de pincode te resetten)

Of met de sim eruit een paar keer(5x) fout doen waarna je met het google account moet inloggen... Als je dat allemaal niet kan doen, dan rest alleen een fabrieks-reset waarbij je alles kwijtraakt en met een schone lei begint.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dankjewel ik hoop dat het helpt en anders zal ik hem alsnog moeten resetten.