Hoe kan ik de witte boodschappentas op mijn apparaat krijgen?

Ik wil outlook-app downloaden en installeren maar daarvoor heb ik de witte boodschappentas nodig en die zit niet op mijn apparaat(H.T.C.)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Wat ik hier https://support.google.com/googleplay/answer/6178908?hl=nl en hier https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/software/vraag/350570/google-play-apps-downloaden heb gevonden is dat deze melding het volgende kan betekenen.

Deze foutmelding kan worden weergegeven wanneer u probeert een Android-app te installeren op de volgende apparaten:
•uw computer,
•een mobiel Android-apparaat dat niet aan uw Google-account is gekoppeld,
•een apparaat waarop de app niet werkt.

Waarschijnlijk probeer je dus iets te downloaden wat niet werkt op je telefoon. De 'witte boodschappentas' is dus niet te downloaden, het is een melding die weergeeft dat je iets wilt wat niet mogelijk.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka Bedankt voor je reactie Witte boodschappenlijst is dus niet mogelijk. Wat bedoelt Microsoft dan met de opmerking ik kan geen apparaten vinden Microsoft moet toch iets hebben waar hij het in kwaad kan. Of is het zo dat ik rechtstreeks van mijn smartfone de bestanden moet downloaden?
Ritsuka
7 jaar geleden
Je hebt het over Microsoft, dat is voor Windows phones.
Maar je hebt een HTC telefoon, dat draait op Android. Dat is een heel ander besturingssysteem. Als je in de Google Play store op je telefoon zoekt naar de Outlook app, zou je deze moeten kunnen vinden. Er is een specifieke Outlook app beschikbaar voor Android: http://www.microsoft.com/nl-nl/outlook-com/mobile/