Ik zoek een prepaid provider voor mijn zoontje. Welke provider bied dit aan voor onbeperkt houdbaarheid van de belminuten?

Voor mijn zoon wil ik een prepaid kaartje kopen zodat ik hem kan bellen of hij mij als hij ergens heen gaat. Maar welke provider biedt aan en is goed zodat de belminuten onbeperkt houdbaar zijn en niet verdwijnen of eens in de zoveel maand opgewaardeerd hoeft te worden als hij nog een tegoed heeft.

9 jaar geleden
in: Telefoons
Jolanda1977
9 jaar geleden
Ik heb voor hem een oude Samsung gsm zonder internet. Hij kan alleen bellen en sms'en. Bliep is met internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eigenlijk moet je reactie aanklikken onder het antwoord dat gegeven is want zo ziet de antwoordgever niet dat je hem/haar bedoeld. ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Simyo prepaid is onbeperkt houdbaar mits je er minimaal 1 keer per half jaar mee belt . http://www.simyo.nl

Het beste antwoord

Bliep dacht ik, voor 50 cent kunt u hem de hele dag contacteren (wel online over WhatsApp bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

T-Mobile PrePaid
De voordelen van T-Mobile PrePaid
Ontvang maximaal € 20,- PrePaid tegoed*:

€ 5,- wanneer je kiest voor PrePaid Standaard; je krijgt een PrePaid simkaart waarop € 5,- tegoed staat (onbeperkt geldig)
€ 5,- als je jouw gegevens achterlaat op My T-Mobile; je ontvangt dan nog eens € 5,- tegoed (30 dagen geldig)
€ 10,- als je opwaardeert binnen 7 dagen voor minimaal € 10,- nadat je voor het eerst hebt gebeld of een sms gestuurd; je ontvangt dan € 10,- tegoed (t/m 30 juni 2013 geldig)
*Dit aanbod geldt alleen voor alle nieuwe, niet eerder geactiveerde T-Mobile PrePaid simkaarten. Via My T-Mobile kun je de status en de geldigheid zien van het extra tegoed. PrePaid Internet en Laptop PrePaid zijn uitgesloten van deelname.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
t/m 30 juni 2013 geldig? :P
T-mobile mag zijn site wel eens bijwerken dan ;-)
SimonV
9 jaar geleden
Hoeft niet om de zoveel maanden opgewaardeerd te worden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is waar,maar het gaat erom dat je bij t-mobile een prepaidkaart kan kopen waarvan de belminuten onbeperkt geldig zijn.
SimonV
9 jaar geleden
Deel twee van de vraag ging over de opwaardering. Dat moet je dus helaas nog steeds doen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee hoor,je hoeft deze niet om de zoveel tijd op te waarderen. Het blijft onbeperkt houdbaar want ik heb zelf ook prepaid van T-Mobile.
BLYK van Vodafone is handig.
Onbeperkt sms'en naar iedereen en gratis bellen naar iedereen die ook BLYK heeft.
Een simkaart is gratis te bestellen op internet en wordt vervolgens bezorgd.
Je krijgt elke maand 1000 sms'jes en belminuten. Officieel moet je 4 keer per jaar opwaarderen, maar dat is niet nodig. Alleen bellen naar niet-blykers kost wel geld.