Wie weet een vrouwvriendelijke gsm om o.a. mee te internetten?

Natuurlijk ook voor bellen, sms, mms, videofilmpjes en foto's maken. De kwaliteit moet goed zijn, niet te ingewikkeld en ook geen touch screen. Wel met tri-band en uitbreidbaar geheugen.
Geen moeilijke woorden in het antwoord aub (jip en janneke taal) Ben niet zo technisch onderlegd.
Ik hoor blackberry, htc en apple voorbij komen maar hoe maak ik de juiste keuze?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrouwvriendelijk in combinatie met een GSM ??????

Het beste antwoord

Ik zou zeggen een Blackberry 8900 Curve in het wit. Lekker makkelijk het internet op (ook via Wifi) Geen touch screen. Scrolle met een rollerbal, went super snel. Geheugen heel makkelijk bij te prikken. Je kunt emailen, sms-en even kijken hoe het weer in Scheveningen is enz oh ja je kunt ook gewoon bellen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Tegenwoordig kun je veel mobiels uitproberen in de winkel. Ga naar een telefoonshop en laat je adviseren en probeer er een paar uit. Het is heel persoonlijk welk merk je prettig vindt. Zelf vind ik nog steeds de Nokia het meest logische telefoontje. Niet te veel handelingen enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTC Hero (in wit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn geen vrouwvriendelijke of vrouwonvriendelijke gsms.

Of zijn er al gsms die kunnen strippen?

Of zijn er al gsms die vanzelf 112 gaan bellen als we lastig gevallen worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de Sony Ericsson T715, een ladyphone. Ik kan er alles mee doen wat jij opnoemt, ook internetten is een makkie. De T715 heeft een mooi groot beeldscherm zodat sms-en een eitje wordt. Zie de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTC Desire is de beste mobiele telefoon voor internet momenteel.
beter dan iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie reviews doen die gasten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van GSM Helpdesk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige vrouwelijke aan de HTC Desiré is de naam. Verder is het een monster, meer een Jeromeke dan een supermodel. Ik zou kiezen voor de Samsung Diva en dan vooral de Samsung Diva Fold of "F". Kan je ook prima mee internetten, heeft geen touchscreen en is wel elegant en sexy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet wel dat internetten op de gsm al snel veel geld kost! Ik ben over geschakeld naar Mobile Vikings, ik surf zoveel ik wil, stuur 1000 sms'en per maand én kan nog voor €15 bellen. Ze zijn echt super-voordelig!