Blackberry prepaid+Internet

Kan je bij een prepaid blackberry een abbonement met puur alleen Internet kopen en dus gene belminuten en SMS maar alleen Internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Jah dat kan.

Tip koop de curve 8520 daarbij krijg je een half jaar gratis internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan koop los toestel dan kan je niet sms n maar als je wifi hebt kan je wel op internet als je dan toch noch prepaid wil neem dan hi en glijk aanmelden voor hi5 dat is5cent per sms
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij vodafone voor 11maart een bb prepaid kaartje koopt heb je een half jaar gratis internet. Na dat half jaar moet je zorgen dat er elke 1e van de maand minimaal 12,50 beltegoed opstaat die dan worden afgeschreven voor je internet en zo kun je hem dus als je wilt inderdaad alleen gebruiken voor internet en pingen :-)