Hoe blokkeer ik de toetsen op een Sony Ericsson Telefoon?

Eindelijk heb ik eens een telefoon (te leen), maar ik weet niet hoe ik hem op toetsenblokkering moet zetten...
Hoe? Wie, oh, wie?

Toegevoegd na 4 uur:
Hierbij een foto van de telefoon. Welke het is weet ik niet.
De telefoon heeft een kleurenscherm en camera, maar erg nieuw lijkt hij me niet.
De antwoorden tot nu toe hebben me nog niet verder geholpen...

Toegevoegd na 6 uur:
Na nader onderzoek blijkt het een BST-30 te zijn!
Hopelijk kan iemand daar wat mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je even het typenummer geven en anders een foto, want het is niet bij elk toestel van ze hetzelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het type nummer staat in het toestel. Als je het klepje eraf haalt waar de batterij in staat kun je het daar terug vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, bedankt!

Het beste antwoord

Het ligt idd maar helemaal aan het type toestel, want hier is het * en dan de rechter menu toets. Zoek even op of vraag aan iemand welk type je hebt. Je kunt handleidingen van telefoons downloaden op Internet. Dan weet je het zeker. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit gaat igg over een V630i
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk! Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Volgens mij # en dan de linker functietoets. Tijdje geleden alweer ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke Sony ericsson heb je? Op zo een met toetsenbord is het de middelste knop + hekje volgens mij, op de touchscreen is er een knopje aan de rechter zijkant