Valt een gestolen iPhone binnen de verzekering van Apple ?

Mijn iPhone 6 is 1,5 maanden geleden gestolen, balen! Ik wou eerst een nieuwe kopen, maar dat word wel even sparen. Ik zocht de verzekering op die Apple standaard een jaar geeft op een Apple product ( dat geld ook als je een abbonoment hebt toch?? ) nu vroeg ik me af, of gestolen ook verzekerd wordt door Apple?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Nee. Diefstal is hierbij niet inbegrepen. Je zou het wel bij je eigen verzekering kunnen proberen. Soms valt het onder je imboedelverzekering
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah, jammer! Nouja was het vragen waart , dankjewel!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Graag gedaan!