Ik kan geen email verzenden met mijn iPhone 3G!

Ik krijg steeds een melding, iets over gebruikersnaam en server uitgaande mail? Iemand een idee wat ik moet doen om dit te verhelpen? Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Even je email nieuw configureren.
Voor hotmail is dat:

Server inkomende post
Hostnaam: pop3.live.com

Uitgaande server
SMTP: smtp.live.com

En let meteen even op dat je je email en wachtwoord goed hebt ingetypt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook een keer gehad en bij mij lukte het nadat ik mijn iPhone had opnieuw opgestart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verander bij Instellingen, mail account, Uitgaande server je serverpoort naar nummer 25.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga in uw telefoon naar het Configuratiescherm Kies voor tabblad "verbindingen" en klik op "Internet-accounts". Klik op "Nieuw". Een nieuw venster zal openen. Selecteer achter "Verbindingstype" eerst "Inbellen" en geef de volgende gegevens in:

Accountnaam: Naam van Uw aanbieder
Verbindingstype: Inbellen
Gebruikersnaam: username@huppelepup.nl (verander username in uw username)
Wachtwoord: **** (het wachtwoord dat u bij huppelepup hebt ingevuld)
Telefoonnummer: lijkt me duidelijk.

Stap 3: Klik op "OK" en de internet verbinding staat in het lijstje van "Internet-accounts. Keer terug naar het configuratiescherm en kies voor "Berichtenservice-accounts. Klik op "Nieuw" en vul de volgende gegevens in:

Op het tabblad "Basis":
Accountnaam: Email box (vul hier de naam van uw mailbox in)
Uw naam: Uw naam (deze naam ziet de ontvanger van uw mail als afzendnaam)
E-mail adres: uw email adres
Verbindingstype POP3
Internet account: huppelepup.nl (of naam wat u aan uw internet account heeft gegeven in stap 2)

Op tabblad "Postvak IN":
Gebruikersnaam: Uw gebruikersnaam waarmee u uzelf identificeerd voor het openen van uw mail.
Wachtwoord Uw mailbox wachtwoord.
Adres inkomende server: het POP3 adres van de mailbox die u wilt uitlezen (Bijvoorbeeld: netmail.huppelepup.nl, pop3.huppelepup.nl .

Op tabblad "Postvak UIT":
Adres uitgaande server: smtp.huppelepup.nl
Gebruik SMTP-authenticatie: Nee

U bent nu klaar voor het ophalen, lezen en verzenden van uw email. Dit kunt u doen door naar uw berichten te gaan, vervolgens klikken op uw mailboxnaam (wat nu in het lijstje staat) en vervolgens te klikken op "Oph. en verz.".

Krijgt u tijdens het ophalen van uw mail foutmeldingen, dan heeft u ergens onjuiste instellingen gedaan, een foute POP3 of SMTP server opgegeven, een foute username of password opgegeven of uw inbel account is niet actief of niet goed ingesteld.

LET OP: Tijdens het ophalen van e-mail heeft u een telefoonverbinding. Deze telefoonverbinding kost belminuten. Sluit altijd na het ophalen van uw e-mail de telefoonverbinding af om onaangename verassingen te voorkomen. In de meeste gevallen doet uw toestel dit zelf. U kunt een actieve verbinding herkennen aan het wereldbolletje naast de signaal-sterkte aanduiding.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nieuw account aanmaken en dat dan configuren met je iphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het al gelukt? Anders kan ik u verder helpen.

www.MyGadgetStore.nl, al uw iPhone en iPad accessoires.