Apple ID activeren lukt niet, wat moet ik doen?

Ik heb vandaag de iphone 7 gekocht en voor het eerst een apple ID aangemaakt. Nu wil ik in de appstore wat apps downloaden maar dit lukt niet. Hij geeft aan dat ik mijn Apple ID nog niet is gebruikt in de Appstore. Daarna word ik verwezen naar een pagina voor mijn betalingsgevens. Hierbij vul ik alles in (dat ik geen betalingskaart of Visa oid heb). Verder alle gegevens correct ingevuld en druk ik op volgende. Dan komt er een rode tekst in beeld met: ''voor hulp neemt u contact op met iTunes support via....
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik gewoon apps kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Antwoorden (2)

Het is heel gek, maar de activatie lukt beter als je eerst een gratis app probeert te downloaden, hiervoor is een appleID benodigd, maak er ééntje aan en zorg dat het woonadres + woonplaats + land klopt met je landinstellingen(!!!). Je kunt geen Amerikaans appleID aanmaken als je in Appelscha woont, en vice versa kan het ook niet...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik probeer ook om een gratis app te downloaden maar helaas. Ook de locatie klopt en is gelijk aan elkaar!
Indien je geen credit kaart of iets dergelijks wenst te gebruiken koop een iTunes tegoed kaartje met het laagste tegoed vul dat in .