Hiervoor moet je je contacten op je simkaart plaatsen en dan de simkaart in de galaxy doen en vanaf die mobiel importeren. Je iphone moet wel jailbreak zijn om dit te kunnen doen voor zover ik weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt via iTunes je contactpersonen opslaan in je GMail. Als je vervolgens datzelfde GMail-account instelt op je Galaxy, heb je daar direct toegang tot je contactpersonen.
bamibal
13 jaar geleden
Bij bijv The phonehouse ( of andere telefoonwinkels raadplegen) zij hebben dit meestal zo gedaan.