Hoe hou je de batterij van een mobieltje zolang mogelijk goed zodat je een eind kan fietsen en de mobiel als navigator gebruikt?

Navigeren op de fiets met mobieltje. Batterijvolume gaat best snel naar omlaag. Wat te doen.

7 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
7 jaar geleden
powerbank halen
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
@Ritsuka
Ook een goed idee !
Herman63
7 jaar geleden
Powerbank heb ik gehad maar was geen succes. Misschien te weinig krachtig? Ik heb er geen verstand van.

Antwoorden (1)

De grootste 'hap' uit je ernergievoorraad gaat naar de verlichting van je scherm.

Zet dus je scherm zo donker mogelijk, of beter nog, zet hem helemaal uit en vertrouw op de gesproken aanwijzingen (als dat mogelijk is)

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh, en zet natuurlijk zoveel mogelijke overige overbodige zaken uit.
(Wi-Fi, , blue-tooth, e-mail updates enz.)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt. En als het kan ook op vliegtuigstand.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet niet beter of de GPS staat uit bij de vliegtuigstand