hoe verwijder ik ping op mijn BB?

ik wil mijn ping verwijderen maar ik snap niet hoe

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ping is niets anders dan de blackberry app Blackberry Messenger (BBM). Je kunt die verwijderen. Maar je kunt ook deze app openen en bij de instelingen alle notificatie uitzetten en automatische verversing.

Omdat BBM een blackberry 'native' app is, wil de desktop manager op de computer deze dan toch altijd weer installeren. Gewoon in de instelling van BBM alles uit zetten en je hebt er geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt BBM niet verwijderen. De enige manier om geen ping-berichten meer te krijgen, is door geen verbinding te hebben, of iedereen te verwijderen.

Je kunt daarna het pictogram verbergen.