galaxy s 2 gaat niet meer aan na update ?

De telefoon vroeg zoals bij elke update of hij opnieuw kan opstarten om de update te voltooien.
Dit had de telefoon gedaan. nadat de telefoon weer aanging, moest hij nog een keer opnieuw opstarten. na dat de telefoon weer wilde opstarten stopte hij bij het beging scherm (zwart scherm met witte letters)
ik heb deze vraag ook gestuurd naar een samsung medewerker maar dan krijg ik een standaard antwoord van stuur de telefoon op.
mij lijkt het dat de update niet gelukt is. dus is het misschien handig als ik een update download en deze vervolgens op mijn sd kaart zet zodat hij opnieuw gaat updaten. met de reset knoppen combinatie. heeft iemand hier ervaring mee op kun je me helpen plaats alsjeblieft een bericht!
(afbeelding is wat ik ongeveer zie verder dan dit gaat hij niet. alleen is dit een andere telefoon).
mvg S. Hoogland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Probeer eens een "Hard Reset": volumeknop omhoog en homeknop tegelijk indrukken en vasthouden. Daarna opnieuw updaten via SD-kaart.

http://www.hard-reset.com/samsung-i9000-galaxy-s-hard-reset.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De update schijnt (nog) niet goed te werken. Volgens dit nieuwsartikel moet je naar een de winkel van je provider gaan waar ze hem weer zouden moeten resetten.