Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

galaxy s 2 gaat niet meer aan na update ?

De telefoon vroeg zoals bij elke update of hij opnieuw kan opstarten om de update te voltooien.
Dit had de telefoon gedaan. nadat de telefoon weer aanging, moest hij nog een keer opnieuw opstarten. na dat de telefoon weer wilde opstarten stopte hij bij het beging scherm (zwart scherm met witte letters)
ik heb deze vraag ook gestuurd naar een samsung medewerker maar dan krijg ik een standaard antwoord van stuur de telefoon op.
mij lijkt het dat de update niet gelukt is. dus is het misschien handig als ik een update download en deze vervolgens op mijn sd kaart zet zodat hij opnieuw gaat updaten. met de reset knoppen combinatie. heeft iemand hier ervaring mee op kun je me helpen plaats alsjeblieft een bericht!
(afbeelding is wat ik ongeveer zie verder dan dit gaat hij niet. alleen is dit een andere telefoon).
mvg S. Hoogland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
690

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer eens een "Hard Reset": volumeknop omhoog en homeknop tegelijk indrukken en vasthouden. Daarna opnieuw updaten via SD-kaart.

http://www.hard-reset.com/samsung-i9000-galaxy-s-hard-reset.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De update schijnt (nog) niet goed te werken. Volgens dit nieuwsartikel moet je naar een de winkel van je provider gaan waar ze hem weer zouden moeten resetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding