Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een beveiligingswachtwoord op mijn telefoon zetten maar er staat beveiligingscode: maar ik weet die niet meer ! wat moet ik doen?

Ik wil een beveiligingswachtwoord op mijn telefoon zetten maar er staat beveiligingscode: maar ik weet die niet meer ! wat moet ik doen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik had op mijn vorige mobieltje met de zelfde simkaart al een beveiligings code maar die ben iknu kwijt wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
853
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je nu je pincode kwijt, je PUK-code of je beveiligingscode??? Een beveiligingscode zit niet op een simkaart en hoort bij je telefoon (net als de slotcode bij sommige Motorola's). Een PIN- en PUK-code zijn simkaartafhankelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nogmaals: de beveiligingscode van je telefoon is standaard 12345

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik weet het uit ervaring met een iets oudere Nokia:
- accu eruit
- stop er een simkaart in van een andere provider
- zet de telefoon aan en vul je pincode in (indien gevraagd)
- haal er daarna de accu weer uit
- stop je eigen simkaart er weer in
- als het goed is ben je nu in staat de code opnieuw in te stellen of uit te schakelen. Ter info: de standaardcode is 12345

Succes ermee en ik hoop dat je er wat aan hebt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Uit je vraag zou ik ook op kunnen maken dat je voor het eerst een code/wachtwoord in wilt stellen. Dan is je huidige beveiliginscode waarschijnlijk gewoon 12345 zoals gezegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je je PUK-code nog hebt kun je toch weer je instellingen wijzigen in de telefoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer je Puk-code en daarna je instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmm Nokia is zoals gezegd standaard code 12345! Als deze niet werkt heeft iemand die veranderd! Accu eruit en erin werkt niet! Helaas, enige wat je dan nog kunt doen is er nieuwe software overheen laten zetten. Das de enigste manier om deze weer op standaard te zetten. Dit kun je doen door deze op te sturen naar een reparatie bedrijf of bij een Nokia servicepunt binnen te lopen. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding