Kan mijn Samsung S4 gefixt worden?

Mijn Samsung Galaxy S4 was overvol met geheugen dus voerde ik een factory reset uit. Eenmaal opgestart moest ik hem instellen, toen opeens kwam er een software update ik liet hem gaan maar na een uur was die nog niet klaar. In de avond had ik hem de hele nacht zijn gang laten gaan maar geen succes hij was na de hele nacht updaten nog steeds bezig. Hoe los ik dit op ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt te houden om hem opnieuw op te starten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Al gedaan en ook een hard reset gedaan. Ik ben bezig met de telefoon te flashen kijken of dat werkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Meestal werkt het flashen wel bij zo'n probleem.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je misschien per ongeluk bij het terugzetten naar de fabrieksinstellingen de optie back-up maken hebt aangeklikt. Dan gaat ie namelijk al je apps weer opnieuw installeren en dat duurt ontzettend lang. Ik zou eerst een backup maken van je foto´s, muziek en andere belangrijke info naar je computer en dan je telefoon helemaal resetten zonder back-up op de telefoon zelf. Ik hoop dat ik je zo heb geholpen.