Welke abbonement is het beste voor Galaxy S6 of LG G4?

Ik heb ik een leuke abbo gevonden op internet (via belsimpel). LG4, 23 p/m bij provider Holandse Nieuwe. Samsung S6 voor €26. Nu vraag ik me af of dit verstandig is. Is Holandse Nieuwe betrouwbaar? Heeft eventueel iemand ervaringen mee of ken je iemand die ervaringen mee heeft? Zijn providers tele2 en BEN ook betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je kijkt in het eerste bronbestand heeft Ben de hoogste score.

Maar dat is iets te kort door de bocht. Je moet eerst voor jezelf vaststellen wat je het belangrijkst vindt: -landelijke dekking
-ook goed bereik in dunbevolkte gebieden
-maximale snelheid
-goede klantenservice
-laagste prijs

In Nederland zijn er 4 providers: KPN, Tele2, Vodafone en T-Mobile. Ben en Simpel gebruiken het netwerk van T-Mobile. Hollandse nieuwe dat van Vodafone.

Toegevoegd na 9 minuten:
De netwerken van KPN en Vodafone hebben op dit moment al een jaar landelijke dekking (zie bron) waarvan KPN weer de beste dekking heeft in dunbevolkte gebieden.

Toegevoegd na 29 minuten:
De 'minpunten': KPN is duurder dan de andere netwerken, Vodafone heeft een lage praktische 4G-snelheid en T-Mobile heeft geen 4G landelijke dekking.
Computoon