Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sinds jailbreak staat tmobile verbinding steeds op 1 streepje

Na de jailbreak van 4.2.1 naar 4.3.3 van mijn iphone 4 is de verbinding heel laag, buiten wordt het 2 streepjes en niet hoger..daarvoor was het meestal vol :s iemand een oplossing hiervoor ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
540

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het enige wat ik kan bedenken is je iphone eenmalig herstellen om te kijken of de verbinding weer verbeterd. Als de verbinding ook daadwerkelijk beter is, dan weet je dat het slechts pm een software fpit gaat. Mocht de verbinding niet beter worden nadat je je iphone hebt herstelt naar legale standaard ios 4.3.5(nieuwste versie momenteel) dan kan het heel goed zijn dat er toevallig tussen het jailbreaken in een hardware fout is ontstaan en (tenzij je er zelf verstand van heb) er een mogelijkheid bestaat dat deze ter reparatie moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar durf ik niets over te zeggen. Voor dat probleem moet je misschien even googlen ?! Geeft itunes ook een melding met wat er precies fout gaat? Zet die melding dan letterlijk in de google zoekbalk en klik even wat rond. Of eventueel een error code? Neem in dat geval dan ALLEEN de error code over bij google. Succes ermee!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding