Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het verstandig om nu een iPhone 5S te gaan kopen?

Ik wil graag een nieuwe iPhone, maar ik zit nog te twijfelen. Moet ik nu voor de iPhone 5S gaan (€319) of wachten tot de iPhone 6 rond dat bedrag zit? Hoe lang zou dat dan moeten gaan duren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Duurt nog wel 1 of 2 jaar, als t al gebeurt. Ik denk dat de 5s voorlopig nog wel goed genoeg is. Er zal altijd weer wat nieuws en beters zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb onlangs een iPhone 6 voor 400 euro nieuw gekocht (16gb variant) van iemand die er een bij verlenging van een abonnement kreeg. Dat is maar 80 euro meer dan de 319 voor een 5s. Ik vind persoonlijk die meerprijs meer dan waard vanwege het grotere scherm, lange accuduur en snelle processor. Maar dan moet je die 80 euro wel hebben natuurlijk....

Als ik voor de keuze zou staan zou het een iPhone 6 worden, er zijn er zat op MP te koop, maar kijk wel heel goed uit met wie je in zee gaat. Alles wat minder dan een half jaar actief is op MP moet je links laten liggen en ook bij de rest moet je blijven uitkijken en het toestel altijd samen met iemand ophalen en ter plekke goed bekijken. En ook nooit zonder de bon erbij kopen.
(Lees meer...)
paulus811
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
welke min-kukel geeft een min en is zo onsportief om dat niet even toe te lichten?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding