Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik iPhone 4S iOS 6 Beta 4 Jailreaken?

Ik ben al een week opzoek en kan het maar niet vinden hoe ik mijn iphone 4s ios 6 beta 4 kan jailbreaken. Het liefst incl. Cydia. Kan iemand me helpen? Groeten Max

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
725

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is tot nu toe onmogelijk, je moet een lagere versie hebben waar al wel een jailbreak voor uit is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ios 6 en dat beta maken niks uit, maar je kan waarschijnlijk je iPhone 4s nog niet jailbreaken omdat het de nieuwste iPhone is, maar je moet in ieder geval niet meer je iPhone naar iets hoger brengen (bv. Van 6.2 naar 6.3 brengen) omdat als je de nieuwste dan hebt dan kan het niet
Je moet gwn op YouTube kijken naar: iPhone 4s jailbreaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn iphone 4s eerst ook gejailbreakt en dat was prima, nu ik de ios 6 beta 4 heb geupdate kan diezelfde jailbreak niet meet, dat werkt gewoon niet, dus ik zoek een jailbreak voor ios 6 maar kan niks vinden wat moet werken.
Ja, maar je hebt geen cydia
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heb ik dan aan een jailbreak? En er kan wel cydia op staat overal maar hoe...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding